Mladi ornitolog osvojil prvo mesto

Včeraj je v Murski Soboti potekalo 53. srečanje mladih raziskovalcev Slovenije. Osnovno- in srednješolci so predstavili svoje raziskovalne naloge na 19 področjih. Med mladimi raziskovalci se je srečanja udeležil tudi naš mladi ornitolog Rok Lobnik.

Rok in Tilen med postavljanjem gnezdilnic v Mestnem parku Maribor.
Foto: Eva Horvat

Rok, sicer dijak II. gimnazije Maribor, je na srečanju na raziskovalnem področju biologije predstavljal nalogo z naslovom »Gnezditvena biologija sekundarnih duplaric v Mariboru«, ki jo je pripravljal med leti 2017 in 2019. V nalogi se je osredotočil na namestitev gnezdilnic na zelene površine mesta Maribor in spremljanje zasedenosti le teh v naslednjem letu. Z nalogo je na svojem področju osvojil 1. mesto in si tako priboril zlato priznanje. Roku ob tem čestitamo in verjamemo, da bo ta dosežek še dodatna vzpodbuda za nadaljno raziskovalno in naravovarstveno delo, ki ga še posebej zanima.

»Raziskovalna naloga prinaša zanimive ugotovitve o gnezdenju pogostejših vrst ptic v urbanem okolju, ob njenem nastajanju pa je Rok zagotovo uril svoje raziskovalne veščine in terensko delo. Z namestitvijo gnezdilnic je pomagal pticam, hkrati pa je te približal obiskovalcem zelenih površin mesta,« je povedal Tilen Basle, varstveni ornitolog DOPPS, ki je Roku z mentorstvom pomagal pri nastajanju naloge.

Več o sami vsebini raziskovalne naloge si lahko preberete v zadnjem Letimo skupaj, letnem poročilu društva.