Glava

[custom:naziv] reader reader,

2. februarja tudi v Sloveniji vsako leto obeležujemo svetovni dan mokrišč. Tema letošnjega dneva mokrišč je: »Mokrišča za našo prihodnost«.

Ali ste vedeli, da so mokrišča življenjska okolja, ki so bolj ali manj povezana z vodo ter so med svetovno najpomembnejšimi in istočasno med najbolj ogroženimi ekosistemi? Pomembno prispevajo k vzdrževanju vodnega režima, k ohranjanju količine in kakovosti vode, delujejo kot zadrževalniki voda, ki omilijo škodo ob poplavah, bogatijo podtalnico in uravnavajo njen nivo, delujejo kot naravne »čistilne naprave«, so zibelka biotske pestrosti ter območja rekreacije in sprostitve.

Na naši spletni strani, v rubriki Kam na izlet?, smo za vas pripravili nekaj napotkov za lažjo izbiro vašega naslednejga izleta. Med drugim predstavljamo tudi številna mokrišča. Preberite več.

Lep dan in prijeten začetek tedna vam želimo,

Bia Rakarkoordinatorka za področje stikov z javnostmi DOPPS

NAJNOVEJŠE NOVICE IZ DELA DRUŠTVA IN SVETA PTIC

Razvoj in biodiverziteta lahko gresta z roko v roki

Pred kratkim objavljena znanstvena raziskava je ocenila vpliv različnih scenarijev človeškega razvoja na biodiverziteto z uporabo podatkov Rdečega seznama Svetovne zveze za varstvo narave (IUCN). Preberite več.

Za nami je Januarsko štetje vodnih ptic (IWC) 2015

Za nami je Januarsko štetje vodnih ptic 2015

Pretekli vikend je po vsej Sloveniji in večjem delu sveta potekalo Januarsko štetje vodnih ptic (IWC), katerega se vsako leto udeleži na tisoče ljudi. Pri nas se ga v zadnjih letih redno udeležuje približno 300 prostovoljcev, ki skupaj preštejejo nekaj deset tisoč ptic. Po preteklem vikendu smo malce povprašali med naše popisovalce in za vas zbrali nekaj vtisov iz letošnjega štetja. Preberite več.

Spoznajmo »Ptice okoli nas«

Akcija »Ptice okoli nas«

Vsem popisovalcem se zahvaljujemo za sodelovanje na letošnji akciji opazovanja ptic okoli nas. V kolikor še niste, vas prosimo, da svoja opazovanja vnesete v spletni obrazec.

OGLASNA DESKA PROSTOVOLJNEGA DELA

Pridružite se nam!

Naše delo ni mogoče brez sodelovanj in radodarnosti ljudi, kot ste vi. Uspešne zgodbe lahko pišemo le skupaj, zato potrebujemo vaš glas in podporo. Vsakdo lahko prispeva in soustvarja.
Veselimo se, da vas bomo spoznali!

Kako lahko pomagate?

Članstvo
Pridružite se nam in uživajte številne članske ugodnosti in aktivnosti.

Donacija
Namenite svojo podporo neposredno izbranemu projektu in našemu delu.

Postanite prostovoljec
Pridružite se več kot 300 aktivnim prostovoljcem društva.

Čudovito darilo
Razveselite najdražje z darom, ki bo v pomoč naravi.

---

Društvo za opazovanje in proučevanje ptic Slovenije (DOPPS) je največja nevladna organizacija za varstvo narave v Sloveniji. Delamo za varstvo ptic in njihovih življenjskih okolij. S tem prispevamo k ohranjanju narave in dobrobiti celotne družbe.