Obisk

Obisk naravnega rezervata Iški morost je zanimiv v vseh letnih časih. Po območju vodi krožna Koščeva učna pot, na kateri lahko spoznate značilna življenjska okolja Ljubljanskega barja in načine gospodarjenja, s katerimi jih ohranjamo.

Med sprehodom po poti pozorno opazujte in poslušajte. Morda boste na poti opazili tudi katero izmed redkih in ogroženih rastlin in živali, ki so tu našle svoje prebivališče.

Osnovne informacije o učni poti

  1. Do opazovalnice se lahko sprehodite po utrjeni poti. Pot je dolga 0,5 kilometrov in traja skupaj pol ure v obe smeri.
  2. Pot lahko nadaljujete po neutrjeni krožni poti. Priporočamo pohodno obutev, v primeru dežja pa škornje. Skupaj z utrjeno potjo je dolga 2,5 kilometra in traja uro in pol.

sprehod_koscevi_ucni_poti

Kako do nas?

Vodenje po rezervatu

Naravni rezervat lahko spoznate z vodenim ogledom. Tako bo vaše doživetje še bolj kvalitetno. Vodeni ogledi so zelo priporočljivi za večje skupine obiskovalcev (nad 10 oseb).

Število vodenj je omejeno, zato vas prosimo, da se pravočasno dogovorite za termin (vsaj tri tedne prej), saj bo vodenje le tako lahko potekalo na želeni dan. Nudimo tudi vodenje za različne izobraževalne skupine (učenci, dijaki, študentje in predšolski otroci).

Za dodatne informacije in vodenje se obrnite na:
Društvo za opazovanje in proučevanje ptic Slovenije
Tržaška cesta 2, 1000 Ljubljana
01 426 58 75
dopps@dopps.si

Osnovna pravila pri obisku rezervata

Naravni rezervat Iški morost je odprt za javnost, vstop je prost, obisk rezervata pa je na lastno odgovornost. Rezervat si lahko ogledate peš s krožne učne poti, saj vstop s kolesom ni dovoljen. Prosimo, da vsi obiskovalci upoštevate pravila pri obisku rezervata.

Štirje letni časi na Iškem morostu

Vseh rastlin in živali ob enkratnem obisku Iškega morosta ne boste videli. Ptice so namreč plašne in se skrivajo, še posebej, če smo glasni. Zato pozorno poslušajte in opazujte, saj lahko na poti srečate nekatere prebivalce rezervata. Kaj boste opazili, je odvisno tudi od letnih časov.

Kaj lahko opazujemo in doživimo?